You just think you know me

Hittade i princip allt i Vasa men blir så j'vla irriterad när jag inte hittar det jag vill och inte riktit vet vad jag ska köpa!
Men iaf, mötte upp Göran efter en stund, gick på mat, sandwich med räkröra, fan va gått! :)
När vi kom hem så åkte jag till Ida direkt, dit kom också Anna & Lina :)
pratade om allt som vanligt och efter en stund så kom Jens & Marcus dit :)
Nu har jag just kommit hem och ska titta på Sveriges mästerkock sen blir det natten :)

och btw så var jag till studiehandledaren igår, fick ganska mycket på klart :)
vad jag ska skriva i studenten, när jag ska skriva det & vilken skola jag ska sök till senare :)
Nu vet jag iaf att jag ska söka till Novia i Vasa, men är fortfarande lite osäker på vad jag vill studera till :)
socionom, bioanalytiker eller sjukskötare/barnmorska står det mellan :)


sötis

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0