Ruka 25.2-3.3 2012

Är nu hemma utan att ha brutit något ;)
Resan till Ruka blev lite förlängd, skulle varit hemma på torsdagen men mamma & Göran bestämde sig för att komma till Ruka några dagar, så det blev att skida 7 dagar istället för 4 :) nice så också :)
Kom dit på lördagskvällen, då blev det att spela monopol, dricka minttu kakao och chilla :) Alla andra dagar har vi stigit upp 9 och varit i backarna till 4-5, chillat, varit i bastun och spelat monopol :) jag som alltid brukar vinna i monopol har förlorat varje gång (vunnit 1 gång) :)
Och på Onsdag åkte T's pappa i arbetet och som sakt kom mamma och Göran halv 1 på natten dit :) Vi spenderade dagen med att spela monopol, dricka minttu kakao, gå i bastun och chilla :) Sen så har alla dagar sett samma ut :) I lördags skidade älskling och jag ca 3h och runt halv 2 tiden började vi åka hemåt :) halv 11 var vi hemma och älskling åkte hem runt 11 :)
Tack till Magnus för en underbar 'resa' och Tack till mamma & Göran som kom dit så vi kunde vara där några extra dagar! :)
Och speciellt Tack till bästaste pojkvännen ever, du e bäst & underbarast!
<3
Every second is a highlight with you Tobias <3
























bara för att du är knäpp, underbarast, bäst, sötast & min bara min pojkvän!
<3


Jag Älskar Dej! <3



Idag har jag spenderat tid med Anna & Ida, druckit kaffe och pratat :)
Nu ska jag läsa på matte prov som jag har imr :)
Imr börjar jag bilskolan :'D

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0