hej

Bilskolan efter skolan = 8 timmars undervisning, happy days.
är iaf världens tröttaste person just nu & imr har jag finska prov, historia förhör & engelskanåntinginågongrupp? (Ida & jag är från save the children och ska ha kavajer på oss) feels frekin awesome.
klockan 8 har jag sakt att mamma ska säga att jag måste ut och springa, det kommer att resultera i att jag bara blir sur på henne, men jag har redan varnat henne om det :) don't worry.

annars känns allt jävlit bra nu :)
Älskling kommer hem i helgen, Daniel kommer hem på lördag/söndag, Pappa & Lillian kommer hem till påsk och min kära släkt från Umeå kommer hem till påsk :)
wuppiduujavilljuvasomduuu-u-uu
<3

-> finska läsning!

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0