Every second is a highlight

Lite om helgen:
På fredag blev det inte så mycket, åkte till närpes till en 8 tiden och runt 9 kom älskling hem :) tittade film på tv och myyste :) <3
På lördag steg jag upp 9!! chillade och gav älskling födelsedags presenter :) senare drack vi kaffe och åt tårta och åkte till nicke runt en 4 tiden :) kollade tv och drack och efter en stund kom folk dit :) 11 tiden så åkte alla över 18 till logen på maskerad och stackars jag som inte slapp in så åkte hem och gick i badtunnan med Disa & Marko :) satt där tills kl 4 när älskling kom hem, sen blev det natten :) <3
Igår gjorde vi inte så mycket, chillade och kollade en film :) pussade älskling hejdå vid en halv 5 tiden :) <3
resten av kvällen fick jag inte så mycket gjort :)

Nu sitter jag i skolan och har håltimme med Lina & Michelle :)
1h kvar sen blir det bilskolan med Ida :)
När jag kommer hem så måste jag göra 1 engelska presentation och 2 finska uppsatser tills imr, lycka till :)



J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0