7 juni 2012

Idag har jag inte gjort så mycket, har varit ner till stranden och hälsat på Ida och ätit en glass & pratat :)
Har chillat en stund, kollat just my luck för typ hundrade gången, övat på teoriprovet, funderat på provinssi och målat naglarna :)
Nu väntar jag på att Louise & Strömfors ska komma hit så vi får åka ner till mölle och möta upp Lina, Fanny och Ida för att diskutera mera provinssi! :D börjar närma sig! :'D

Imr ska jag och Ida till stan och köra på halkbanan! fan va kul :D
men före det blir det vanligt körlektion och Ida kanske följer med i baksätet :D
Sen hem och kanske till farfar och städa, sen på kvällen vet jag inte vad som händer :)

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0