Hand in hand forever

Steg upp 9, gjorde mej klar och gick till boden. Där träffade jag Emilia och Anna, vi väntade och väntade på att Marcus skulle dyka upp, men när kl blev 10.10 ringde vi honom och han sov fortfarande :) men på 8min var han där och vi åkte in mot staden :) Där hämtade vi upp några papper, mötte upp Anton, gick och handlade lite och sedan åkte vi till en mataffär, mötte René och handlade mat till ca 70 pers :)
Kom hem, åt en smörgås, hämtade Ida och åkte till hemlig destination och gjorde klart i princip allt för morgondagen :)
När jag kom hem skulle jag städa mitt rum, men eftersom soffan var mycket mer lockande så lämnade jag där och somnade i ca 2h :)
Mamma har också lagat ljusa slingor i mitt hår (syns dock inte) och när jag skulle föna håret så brann hårtårkaren upp :) great..och min är i närpes -.-
nåja, nu har jag iaf börjat städa rummet, har fått ner smutskläderna och fått upp dammsugaren, längre har jag inte hunnit :)
Och för en stund sen när jag skulle blogga, så fick datorn något fel och slocknade? Gick ner och gjorde smoothie istället..
Och NU ska jag börja städa igen..Sen blir det att måla naglarna, prova kläder för morgondagen, slurpa i mej smootihe, dricka glögg och umgås med mamma & Göran, eftersom min boyfriend måste vara i militären tills imorgon, argh..

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0