shooho

Igår när jag skulle skriva ett inlägg så fick molpe strömavbrott :) nice.
satt i soffan ca 2h och när klockan var 9 så blev det så jävla tråkigt så jag gick och la mej, och ofc, när man bäddat ner sig så kommer strömmen tillbaka, great :)
nåja i lördags chillade vi bara, var och kollade A-lagets match sen var vi och hälsade på en kompis till Tobias, sen till hallis tillbaka för att se på andra lagets match, hem, spelade pidron & kollade tv :)
På söndagen gjorde vi inte heller så mycket, var iaf ute en stund, jag red! eller ja, Jessica gick brevid, men fan så kul det var! :) sen kl 5 åkte T till militären och kl 6 hämtade mamma mej :)

Sitter i skolan just nu, har räknat matte i 2h, haft bokcirkel i engelska, nu har jag håltimme igen och ska räkna lite till matte, sen 2 sista timmarna har vi matteprov :) wish me luck

Mamma hämtar mej kl 3 också åker vi in till stan, nice :)

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0