Pain!

Efter skolan gick jag till farfar för att dricka kaffe och prata en stund :)
Sen så har jag gjort en finska översättnings uppgift för seriöst tredje gången, eftersom vår finska lärare har tappat bort JUST MITT!! :o thanks a lot..
Sen har jag sökt upp lite ny 'lugn' musik & legat och läst five people you meet in heaven, den är så j'vla bra! men kommer inte att hinna läsa den eftersom en recenssion ska vara inlämnad på måndag, och det blir ju inte så mycket läst över helgen, så måste bara läsa de 'viktigaste' delarna och försöka få ihop nått :)
Sen så håller jag på att få nageltrång, pain as hell!
Och eftersom mamma inte har hem sina fotvårdar saker, så fick hon pikka(ck?) in en liten bomullsbit under nageln! & nu tar det ännu sjukare -.-
Fick ju iaf fotbad en stund ;)
Nu blir det att fortsätta med mitt viktiga liv; lyssna på musik & läsa!


Det är en bild på en bild, som min vän Lina skulle ha sagt :'D

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0