trying to recall

Väckning kl 7, göra sig klar på 45min å sen var jag och min kära bror påväg till hvc :) där var jag högst 7min, så vi åkte till kusinvitamin Mathias på kaffe innan danne skjussade mej till skolan :)
Annars så har skolan varit ganska rolig, eller vissa stunder iaf, men kemi & finska drar ner humöret lite..
nåja inget speciellt hände, men var utan lärare på bildkonst så Ida, Lina & jag roade oss med att kasta en sinitarra klump till varandra :)
efter skolan hade jag och Lina knattepower, lika roligt som vanligt :) åt, var ut och sålde lite lotter till, drack kaffe, hjälpt mamma att laga smörgåstårta (<3) och NUU kan jag äntligen sätta mej ner och viila! elr just ja, måste ju starta min egen dator nu och ladda ner ny musik till Daniel -.-  hinner inte med sig själv nu för tiden..
tänker iaf snart myysa ner mej framför tv:n med glögg och glass! :)



J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0