Sometimes i wish..

..that I could take the old times back!

Efter skolan var det inte så bra väder så det blev ingen fotografering idag..
istället myste jag en stund me Kesha, läste på religion & kollade på oth :)
Nu har jag just provat kläder inför häljens händelser och haft roligt åt mamma som blev jättesur på Kesha som kissade i deras säng så hon bålla,gned?(eller något, kalla det vad ni vill) hennes huvud i kisset, slog henne sakta på nosen och kastade ut henne :) seriöst roligt att se på! men vem skulle inte bli sur om katten kissade i sängen som man nyss bäddat om i?..
sen så har inte nelly paketet kommit ännu!? skit
& jag har stegring ännu..annars har min dag varit ganska bra :)



J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0