I like how it feels

Fredagen bestod av att vi åt tacos i molpe och senare åkte vi vidare till närpes. T åkte på hockey träning och när han var färdig åkte vi till Jessica och Hans-Mikael för att chilla och titta idol :) åkte hem, kollade tv och somnade :)
På lördagen skulle T på innebandy turnering och som tur va så skulle även Paki vara med på det också, så Lina och jag åkte och åt pizza och satt och tittade på när de spelade :) Åkte hem lite över 6, gjorde oss klara och runt 7 var vi påväg till ett 50-års 'kalas' :) Där var vi till kl 1 innan vi åkte hem :)
På söndagen steg vi upp halv 11, gjorde oss klara och åkte på julmarknad :) senare åkte T på uppvärming före ishockey matchen och kl 5 åkte jag och hans mamma för att titta på :) När det var klart åkte vi till molpe, åt varma smörgåsar och somnade :)
Idag steg vi upp, gjorde oss klara och T skjussade mej till skolan och åkte hem <3
Skolan gick ganska snabbt, men har varit så jävla trött hela dagen, så när jag kom hem och hade ätit så somnade jag. Vaknade av att Ida står brevid mej och frågar om vi skulle gå ut och gå, det gjorde vi, men kom inte längre än till Anna, för då frågade hon om vi ville komma in på kaffe :) satt där en stund och runt 8 åkte jag till Jonas och Camilla's för att fotografera min respekt bild :) så nu har jag 3 st och kan absolut INTE bestämma mej för vilken jag ska använda .. :)
nåja, nu blir det att titta klart på pengarna på bordet och senare gå och sova :)

lördagens bilder






en av respekt bilderna:


J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0