Dragsvik

Allt började med att Conny ringde igår och frågade om jag ville komma med han och nicke till dragsvik och hälsa på Tobias på fredag, eftersom det var öppna portarnas dag, fick ångest eftersom det även var gymnasie sitz på fredag..efter några positiva & negativa tankar, belutade jag mej för att åka med dom :)

Så steg upp 05.15 idag, Göran skjussade mej till närpes och sedan åkte vi vidare till dragsvik :)
Hade sakt till älskling att jag inte skulle komma, så det blev en överraskning för honom, och han värkade glad iaf ;) efter rumstittande, kaffedrickande, pratande och tillräckligt med pussar(okej, det var inte tillräckligt, men hann inte med några fler;)) var klockan halv 4, och vi började åka hemåt tillbaka :) utan älskling :( men Daniel kom med till närpes :) så efter busringande, hesburger mat, massor med skratt & japp, näpp, kopp och snopp ropande var vi framme i närpes :) Hann prata med Disa & vara med Veronica en stund innan mamma kom och hämtade mej :)

Nu är jag så jävla trött och har ont i röven efter ca 10h sittande i bilen, så nu ska jag titta idol en stund innan jag lägger mej :)

Tobias, du e seriöst he bästa som ha händ mej, Du gör mej till världens lyckligaste person genom att bara va dej själv, ja älskar allt med dej. Du är världens bästa pojkvän, Du e helst enkelt bäst! <3

(tog kanske 2 bilder som ja sätter upp imr)

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0