MOLPE in my (L)

HEMMA!!! :D
känns skönt efter att ha rest så j*vla mycke för att spendera 2 dagar i Norge..men e glad att jag for dit iaf :) vari riktit bra!
Som sakt, på onsdag åkte jag & pappa 5 på morgonen från alta med lastbil, sovd först ganska myki, men mot kvällen/natten så höll jag no papp ganska bra sällskap sku ja tro :) kom till umeå halv 1 :)
ha tagi några bilder som ja sätter opp sen å berättar lite :)

Och lite att jag har världens bästa pappa som är uppe från Onsdag 05.00 - Torsdag 00.30 och INTE sovd någå, så att jag sku hind me flyge 06.00 på torsdag moron!
I love u!
andheknowsmysecret ;)

mamma hämta mig imörust från vaasa, och vi va hemma halv 9 :)
sovd ti halv 1, gick till banken med kryddpengar och sen va ja in å hälsa på faffa :)
Nu ha vi just äti tacos och jag lagar mera blonda slingor :)

Ikväll vet jag int va vi ska hitt på, far ut elr nå :)
Ska iaf till min kära kompis LINA och hämta e.l.f sminket :) NICE (!!!!!)


HAHAHAHHAAH, nästan så man kan skratt ti se sjölv :D

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0