lite bilder av 2010!

Ha no faktist haft med mej kameran lite under somarin ja å ;)
å tå man skådar på bildren, vill man dö! snälla sommmar nu!







Var till Norge 17.6 med Lina, Mamma & Göran!
så jävla kul! och längtar tibax nu när man skådar på bildren! (L)





Fyllde 16år!
HAHA fölåt till mej själv för den bilden! :'D



Lina & Jag var aktiva på apans-dag i molpe! :)




Var även ut till Ida Strömfors'as skäre me båt med mina kära vänner! :)



Glada hÄstar va jag å Lina då vi hitta svea mössor!




Så kom vår efterlängtade resa till föreningsfestivalen i Helsingfors!
Har några till bildren men dom e lite fö privat, men kan ju seg att vi iaf tappa upp bade kl 3 på natten å låg tär skrynkla ihop! ;D



Lärde även känna Milla Viitala som flyttade till molpe sommaren 2010! :) även jussi! :)



Nu had ja int na mer bilder :/ men lite blev e iaf ;)
Tror ja ska köp en ny kamera sedan fö min e ju helt bugga som ni kanske sir opp i hörnen på bildren..

Nu kommer Lina å Milla hit iaf :)

Dagen bilder nu iaf :





J


Kommentarer
Postat av: Iréne

Va fin du jie! :)

2011-01-11 @ 22:36:18
URL: http://irgul.blogspot.com
Postat av: nette

Tack, du å Irene! :)

2011-01-12 @ 17:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0