bloggtårka..

Som lousie säger! :D
men har ju förstås modde så..

1. VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Hade ett enkelt liv som 6 åring.

2. VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Gick i 9:an och visste int ut och in på mitt liv (!?)

3. FEM SNACKS DU GILLAR:
popcorn&dipp, godis (choklad), pringles, mandariner, glass.

4. FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
underneath you clothes, fucking perfect, just the way you are, bless the broken road & somebody's me

5. FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Ta med mamma, göran & anton till Thailand, köpa en lägenhet, resa med pappa & lillian, köpa en bil till Daniel, ge pengar till mamma, pappa, göran, lillian, daniel, irene, anton, christoffer, faffa och alla mina vänner!! ( + köpa mig en bil och unna mig själv (a) )

6. FEM DÅLIGA VANOR:
bita på naglarna, äta 24/7, luktar på allt!!, köpa massor med kläder & skor,

7. FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Festa, shoppa, sjunga, dansa & chilla.

8. FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Haremsbyxor, stora & för små kläder, folkdräkt (kmr int på na mer..)

9. FEM FAVORITLEKSAKER:
barbie, lego, radiostyrda bilar...............

10. FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
ingen?

 

Aktiv ji vi på finska :)

 

J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0