balklänning..

..hittar jag int och jag hittar :)
haha..
alltså ja ha nu hitta 3st som ja tkr om men vet int ännu om ja ska köp nån av di :/ tänk hittar ja en jääätte fin i sverige då? men tänk så gör int ja de å då ere fö sent att beställ, eftersom he tar ca 7 dagar furi man får klänningen hem :/ Å.N.G.E.S.T e väl bästa orde just nu..
Ha nu även ikväll vuri me mamm å hälsa på mina småkusiner Simone & Janine :) kålla på na klänningar som dom har å 3 av dom va heelt bra! :)
Sedan ja kom hem ha ja kålla klänningar å skor ;) ska iaf köp skor i sverige.
Jaa, åker ju till Umeå på fredag kväll med flygplan, lite att jag längtar dit ;) träffa mina kusier, bo hos Thomas och ha allmänt kul :'D
Fick också reda på att man får åka till milin å häls på Daniel & Christoffer 18.2 :) blir kul =)

Jaha, har engelska prov imr, ska försöka höja vitsordet..lycka till! jag som skulle plugga på de några dagar före men nu e ja här dagen före och int läst ett piss, bara lite på håltimmen idag ^
får se hu e går me he då :)

jaa..får no gå och läs på de nu å sedan se en film åså natten! :)


klänning 1


klänning 2


klänning 3

Jag tycker om alla! FAN vad svårt det ska va!
Va tycker ni? :)

Gonatt!

J

Kommentarer
Postat av: Fanny

nr. 1 Va jävla fin! :D Men nummer 3 va å fin å fin färg :D å två va ju å braa :D men nr. 1 tycker jag :)

2011-01-17 @ 20:28:59
URL: http://fannys.peppar.fi
Postat av: nette

okej, bra tack Fanny! :D

tror no e blir 1 elr 3 :))

2011-01-18 @ 18:19:45
Postat av: Jenny

2 :)

2011-01-18 @ 20:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0