What can I say, What can I do?

Måndag igen och skolan var som vanlig :)
tog 'pixne'-bussen till malax, var in och handlade lite godsaker och sen vidare på bilskolan :)
Här hemma har jag inte gjort något nämnvärt heller.

bilder från fredagen:


såhär roligt hade vi :)

älskling får stå för de roliga bilderna eftersom han gjorde det mesta ;)



catwalk


hälla 1dl vatten över sig :)


kramas med osynlig



Dopet på söndagen:











Att få älskas utav dej
är det vackraste för mej.
Aldrig ska jag sluta älska dej! <3

Jag får fortfarande fjärilar i magen när jag tänker på dej
och jag är fortfarande nykär varje gång jag ser dej!
DU gör mej så himla lycklig!
Vad vore jag utan dina andetag?
<3

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0