Allt och lite till!

aah, 1 vecka sedan jag bloggade sist :o
så detta kmr att bli ett jävla långt inlägg ;)

Börjar iaf att berätta lite om stockholm resan :)
åkte dit med älskling och hans bror Conny :) åkte med viking line :)
På båten dit blev det att äta, titta film, sova, spela kort och vandra runt i tax free :) När vi kom fram (på kvällen) så hämtade vi upp Kim, handlade mat och åkte till legenheten och chillade :)
Alla andra dagar har gått ut på shopping (jag shoppade minst!!!, helt otroligt!), äta, chilla och Conny som bott där i 4 månader visste om stället utan och innan så vi körde runt ganska mycket och han berättade var allt var :)
På båten hem blev det att spela kort, dricka några öl och sova :)
Det har varit awesomee och jag skulle gärna åka dit igen! :)

shoppingen;





+
en vit vinterjacka
och vi spelade också bingolotto, men ingen vinst, snyft.

Nyåret började med att mamma hämtade mej från Närpes, åkte hem och gjorde mej klar, åkte med Ida till Janke där lolle var, körde runt i töjby skärgård(?) i ca 45min innan vi hittade fram till Rasmus's villa :) satt där och spelade kort, skrattade, var i badtunnan och 2 min före kl skulle slå 00.00 satte jag mej i en bil och blev skjussad till älskling :) haha, bareee fint :)
när jag kom till älskling satte vi oss i badtunnan och kl 2, tror jag, var det sovdags och det nya året började bra eftersom jag fick vara med sötast. :)

Bilder;










den bjuder vi på :)

Söndagen 1.1 2012 blev en stoor chilldag :) kl 6 pussade jag älskling hejdå och han åkte till militären..busade med Veronica och efter en stund kom mamma efter mej :)
Chillade här hemma och kl 10 somnade jag som en stock :)

Idag var jag med mamma till loppis, hittade en tröja för 4e och sockar :)
åkte in till centrum, köpte blå ansiktsfärg till denna fredagens bravader, nya svarta byxor och en tröja :)



Här kommer också bilder på mina julklappar;


Den svarta lilla grejjen är en extern hårddisk








+ pengar, presentkort & prenumeration på solo :)
Nu har jag nog berättat det viktigaste tror ja :)
hade iaf varit tillsammans med älskling ½år 31.12 2011 :) <3

Nu ska jag måla naglarna, prova maskerad kläder och sedan äta chiiiiips med dipppp :)

Nu tkr T att jag inte kan ragga online!? wtf? bullshiiit =)

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0