whatever you say, I know the real truth.

Efter skolan var jag till farfar på kaffe och bulla & sen cyklade jag iväg till Ida för att ge henne en liten vändags present :) bara för att hon är världens bästa! <3
Har just kollat film och nu gör jag ingenting,

Ligger och tänker på hur lyckligt lottad jag är! jag har en bunt underbara vänner, några riktitriktit underbara som jag inte skulle kunna leva utan, och några som är riktit bra också, sådanna som man behöver för att överleva. Ni riktitriktit underbara, hur underbara får man vara!? skulle inte klara en enda dag utan er, ni finns där när man behöver tala, skratta, bli på bättre humör o.s.v, ni är bara så jäkla bäst!
Sen över till världens underbaraste, bästaste, sötaste, gulligaste, omtänksamaste & snällaste kille som finns! Min alldeles egna pojkvän! har inte mått så bra som jag gör nu, nu när du finns i mitt liv! du gör allt så lätt, är man nere, irriterad eller liknande är det bara att tänka på dej så känns allt mycket bättre! vet inte vad jag skulle göra utan dej! <3 varje gång du skickar ett meddelande slår mitt hjärta en extra gång, varje gång du säger att du älskar mej, varje gång du kramar & pussar mej, varje gång du tittar in i mina ögon så känner jag mej så himla lycklig! Du är allt jag önskat mej och lite till! <3



Sen blir jag också på samma gång ledsen..ledsen över att inte ha mina nära och kära nära mej, att inte kunna träffa alla när jag vill. Jag saknar på samma gång gamla tider, but that time is over and life goes on.



Ha en bra vändag alla!
ta hand om alla dina nära och kära, because you never know what will happen and when.

Ciao suckeeerz

J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0