we all love secrets!

När Anna & Ida var här pratade vi mest om vad vi ska göra, vart vi ska åka och hur galna vi kommer att vara när vi alla 3 blir 18 år! awesoooome :) pratade också om en resa som vi väldigt gärna skulle vilja åka till OCH som vi SKA åka på, när vi har pengar ;) det blir iaf till Kreta eller Alanya :) hejhopp jag vill beställa nuuu! fan vad roligt vi skulle ha! :)
Sen så trodde jag att jag hade laddat ner en film, men när jag skulle börja titta på den, så var det bara någon text!? jaha, stuupid girl.
Nu ska jag iaf börja lägga mej, ledig dag imr! tack till alla 9:or och hoppas gröten smakar bra :'D yäkk.
måste väl försöka stig upp nån gång och läsa på samhälls provet också, yey.



J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0