Nu tar jag dig till himlen

I fredags var vi från skolan och skidade, så jävla roligt att åka snowboard ända tills jag skadade svanskotan, har lidit för det hela helgen och det tar ännu sjukt!
nåja, åkte till närpes mot kvällen och när älskling kom hem så åkte vi på vanhafest :)
Där spenderade jag min tid med Lina eftersom T var ordningsvakt :)
dansade, drack, åt popcorn, tittade på straffar o.s.v :) Roligt hade jag iaf :)
mindre roligt var att jag stod ute i ialla fall 45min innan alla hade tragit sig hem och T & C fick sluta så vi kunde åka hem :)







På lördagen var det ishockey match som gällde för älskling :)
medans han var och värmde upp så gick jag till Paki, där Lina var :) Vi kollade på tv i ca 1½h innan vi begav oss till hallis, tittade matchen och sen åkte vi hem :) beställde skidstugan tills lördagen, SPORTLOV, aah shöne! blir några dagar i Ruka och sen åker vi kanske en sväng till Tallin :) <3
Sen blev det mat på jp och sen hem och film tittande :)





På söndagen hade vi tänkt åka och skida, men pga min svanskota så blev det inget.
iställde chillade vi hela dagen och var ute och gick en sväng :) sen åkte vi till molpe runt en halv 4 tiden :)
Vi myste, tittade drakan, spelade kort med mamma och Göran & tittade så ska det låta :)



Idag blev det ingen skola för min del, älskling åkte hem runt halv 11 och sedan dess har jag inte gjort något vettigt :) och jag är SÅHÄR trött!
Nu ska jag ladda ner en film, duscha, laga något gott att äta & titta filmen ;)

ciao

J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0