this is not a drive by

bloggningen ligger på -1 just nu och jag har ingen lust att blogga heller.
Har haft en dålig vecka, vet inte varför men den har inte varit bra på något vis.
Men idag är det fredag och efter 3 veckors väntande får jag äntligen träffa älskling ikväll! <3
Skulle också börja kl 1 idag, men eftersom jag skrev historia provet igen idag, så blev det att ta bussen hit :)
Har tittat big brother och lyssnat på en föreläsning och nu ska jag räkna lite matte :)
de 2 sista timmarna har jag psykologi :)

blir nog ingen uppdatering på några dagar, för imr åker söt och jag in till stan, jag har körlektion kl 1 och sen på kvällen ska vi vara barnvakt till Veronica :)
sen så ska vi mysamysamysamysamysa & mysa lite till och kanske blir det fest måndag-tisdag :)

Köpenhamn och Göteborg bilderna kanske jag laddar upp när jag har tid, annars så har nog min vänner Ida och Lina laddar upp på deras bloggar :)

ciao!

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0