4 oktober

Skolan va som vanligt, men gick ganska så slött idag!
Kesha har haft mej vaken 4 gånger inatt :o slickat mej i ansiktet (och hon har ju inte precis så len tunga heller! tror ju att hon skrapar upp skinnet varje gång..), bitit mej i tårna & öronen mm.
att inte tala om filosofi provet, 1p ifrån godkänt, så måste ta om det en tredje gång..i hate school right know! skulle behöva höstlov nunununuuuuuu!

När jag kom hem chillade jag, lagade pizza och sen när Christoffer kom hem så började vi med älgköttet :) han skärde och jag lagade in det i påsar :) tog 2½h(!!)
efter det så läste jag på matteprovet, som jag inte heller fattar något av..
Nu tänker jag iallafall mysa mej ner i soffan framför tv:n med en kopp varm choklad och en påse CHIPS & DIPP! ända som fattas är Tobias!



J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0