vad hände?

Fredag:
Åkte till pipin me Ida, Milla, Jussi & William :) spelade fotboll, grillade, tittade film och drack :)
Runt 1 tiden åkte jag, Ida, Milla, Jussi och Pipin till abc, träffade folk och åt :) kom hem runt 4.

Lördag:
efter 5½h sömn, steg jag upp halv 10, duscha å laga mej klar. Daniel och Basti kom efter mej åså for vi ut till vår villa och började städa och dricka :) efter vi städat åkte vi till mölle på pizza och dit kom Ida, Malin, Mathias & pontus :) bestämde att jag skulle följa med dom ut ti villan tibax :) satt derut med Malin å tala å drack å had de skönt i solen :) tala, spela ölspel å had kul :'D
Har ingenanng om va klockan va då danne å malin skjussa över mej ti land där Ida, Milla å comp. hämta mig :) va ti stan, å har ingenaning om vad vi ha gjort där? ha vuri ti malax å tydligen? :D
Va me Jussi & Pipin ti taklax å hämta danne å pontus å skjussa ti ut ti villan igen :) å sen ti pipin åså har ja ingenaning om va klockan va tå vi kom hem?
men kul ha e vuri, elr hur Ida? :DD

Söndag:
Vakna runt 3? :) laga sallad å ha sutti hu j*vla läng som helst nu å laga bokrecension och diktanalys som ska va in imr, å nu har ja he entligen klart!! men nu ska ja ga dusch och läs finska resten av kvällen :)
jag som sku va aktiv nu sista perioden å läs ti proven, men hu gick e me he? -.-
hoppas ja klarar finska iaf!

L.O.V.E

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0