This is what we are made of

Skolan har bestått av 2xhistoria=klåtter i kompendiet, 2xmodde=datorchill, håltimme med de bästa=massor med skratt (ex, fläskaaase!) & lasse (vår rektor) hade haft möte idag och det hade lämnat 3 morotskakor och jag blev 1 av de tre som fick en! :D happyface..Nu har vi finska, har skrivit förhör och nu chillar jag med att äta kakan och godis! :) håller merätta på med att skriva olika artiklar till en finska tidning, men jag & Fanny får först interjuva Kerstin på torsdag, så vi gör inte så mycket :)
Efter skolan MÅSTE jag städa rummet, annars dör nog T när han stiger in där på tisdag :)
sen måste jag också duscha och packa!







J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0