PÅSK!

ji liite lat att skriv blogg nu, ji så myki häjla tidin ;)
men iaf på Torsdag så va jag å ida ti boden å satt tär å sola å åt glass, sen så kom vi på att vi sku mål om cyklin min, så for å köpt färg, så nu ji an snygg :> sedan så skjussa jussi, jag milla & Ida ti malax på fest, efter många om och men å lite cyklande, löman vi fö petter :'D va häjlt bra, Ida & jag lömna å sovd där, sovd 1h, papp kom efter oss åså tå man kom hem så sovd man ti 5, steg upp, å laga se pånytt å for ti benne :) tär va e å fest :) elda i byin å for häjm 3 :)
Idag så ringd papp å väckt me halv 11 - 11, for ti mölle å åt å sedan ti Närpes ti Daniel & Irene! :) å nu kom vi just häjm..ha duscha å ska buri la me klar :) sedan ner ti paviljongen ti brason åså ti M på fest ;)

GLAD PÅSK :D

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0