Together again!

Okej, blev ingen bild på min brasilianska utklädelse i fredas, blev lite bråtom mot slutet :) Färgade iaf håret, laga mej klar åså kom ida & milla hit, vi for ti fias fö att far å sko på pojkan som had län men dom va tydligen int där, så vi skjussa hem milla åså for ida å jag ner ti daltons :)
Julfesten börja å kul had vi :) all börja far hem mot en 6-7 tiden, men ja va int alls na trött :o så gick runt å had kul åt mig själv tills jag fick tråkigt och trängde in mig i soffan med Ida i orkesterrummet :D vakna 10 av att ida sa att vi sku far hem. Så for hem tå å somna om å vakna halv 3 tå ida ringer :) gick upp, slöa, laga mig medans ida & kevin kålla på, haha :D for ti fias me SKOTER, å satt tär å spela cs, tala & spela guitar hero :) mot en 12 tidin for vi me pipin ti abc å åt MAT :) for sedan ti han å kålla en film å kom hem 3, somna halv 4 :)

Gick upp igen kl 8, å låssades int si trött ut..for ti malax ti käraste IDA, å vi for ti stan å had genrep fö dansuppvisningen som vi sku ha sedan mot kvällen :) kom tibax ti Ida runt 11, öva dansen ännu mer å sedan så kålla vi 4 filmer varav ja sovd 1½h :) vi åt MAT å sedan for vi ti stan igen! kålla på dom andra danserna åså va he plötsligt våran tur :o men he gick helt bra! :D så saaakelins kul :)
Nästa år blir he att buri på house :)
Kom iaf hem halv 10 å nu ska ja ät å sedan å sov! :)
Imr skippar vi skolan å far ti vaasa me mina underbara vänner! :)

Saknar älsklingen å! :c <3


Slut som kvinn ^

Gonatt!
Haade / Jeanette <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0