7 random fakta om mej.

Blev utmanad av iaf Louise att räkna upp 7 random fakta om mej :)

1. Jag luktar på allt.
2. Tycker om rutiner, speciellt morgonrutiner, göra exakt samma sak varje morgon måndag-fredag.
3. Använder oftast 2 par sockar för att inte behöva använda stickasockar.
4. När jag har ett prov på ex onsdag så när jag lägger mej på tisdagskvällen så sätter jag viktiga papper under kudden i hopp om att jag ska kunna det på morgonen.
5. HATAR när någon håller fast mej och kittlar mej under hakan, panikpanik.
6. HATAR ormar, får ''ryckningar'' när jag ser dem på tv, råkade till och med slå min pojkvän när vi tittade snakes on a plane och jag kan inte peta på en orm i en tidning, slänger ifrån mej tidningen så fort jag får syn på en orm.
7. Jag hatar att bestämma saker, men tycker själv jag har blivit lite bättre på det :)

J


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hede me orman fick me att tänk på tå vi satt i soffon i skolan å såg i illustrerad vetenskap på e kom en orm i tidningen å tu bara slängd iväg tidningen :D

2012-03-08 @ 18:56:57
URL: http://fannyadelinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är preciis liika som dej på nummer 6 ! :D

2012-03-08 @ 19:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0