I'm the luckiest girl in the whole world

Ursäkta för dålig uppdatering!
I fredags var dagen med stort D kommen, jag fick äntligen träffa min underbara pojkvän!
Kom till närpes runt 5 tiden, lekte med Veronica mest av tiden, talade, var och tittade till ett hus, kollade tv och när klockan blev 10 kom Tobias hem! Blev mycket kramar, pussar och prat innan vi gick och la oss :)
fick också T-örhängen av världens bästa älskling!

I lördags var det chill tills klockan var 1. Då åkte vi iväg till komossen, hämtade upp hans pappa och åkte vidare till jakobstad, där släppte vi av Tobias vid ishallen, och Magnus och jag åkte till neste på kaffe och kakao, satt där i 1½h, åkte tillbaka till ishallen, tittade match (hur irriterande människor kan det finnas?) och efter en förlorad match åkte vi till komossen tillbaka, där blev det film med chips & dipp :)

Idag steg vi upp 10 och klockan 11 var vi påväg tillbaka till närpes :)
chillade en stund innan älskling åkte på uppvärmning till ishallen, Veronica underhöll mej och sedan åkte jag och Disa för att se matchen :) åkte sen 'hem' en stund och klockan 7 kom mamma efter mej och älskling åkte ner till dragsvik igen.. :)
Har duschat och hade tänkt se en film, men är så j'vla trött, så ska gå och sova! :)



Och finns det ingen engelska 6 på fronter? elr är det kära inga-lill som har glömt bort mej!? :o

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0