Övning..

..ger färdighet :)
Efter skolan åkte jag med mamma och övningskörde, det gick helt bra men mammas bil är mycket trögare än T's bil, så T's bil är mycket roligare att köra med, men denna gång var jag uppe i 3:an och mamma höll på och skrek; du kör ju i diik, du kör ju i diik! kör mera till din sida!! kör mera till din sida!! SVÄNG SVÄNG!
körde även om en som var ute och gick, hon klarade sig :)
Och när vi hade stått på samma ställe i ca 5min (får alltid kärringstopp), så kommer en man gående(finsk sådann) och frågar vad det är för fel, mamma's och min finska ihop= -0, så det let ungefär såhär; ei, ööh, haha, hän...öh autokoulu..haha..joo..oppia hän..joo..heippaa :)
Sen bytte vi plats och for hem :)

Nu blir det att titta oth, läsa finska och vänta på potatismos & korv! :)

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0