Home sweet home

Är äntligen hemma! Nu vill jag verkligen inte ut och resa på ett bra tag!
Berättar mer om lördagen senare och laddar upp lite bilder :) allt gick iaf bra och Rasmus var världens snällaste kille på dopet! :) (ja jag är bebis-sjuk igen) och fan vad stor han har blivit! :o :)
nåja, båten gick kl 1 från Umeå & till mina förväntningar gick resan hyfsat bra :) tråkigt, men de hade bra filmer som de visade och jag har börjat läsa min engelska bok :) Den irriterande delen var att vi satt i samma rum som 'tattaren' (ursäkta) och dom kan absolut INTE tala tyst och tar inte hänsyn till att det finns andra i rummet som vill titta tv, de satt i varsin ända av rummet och pratade med varanda (läs; SKREK), dom kunde lixom inte sitta bredvid varandra och prata tyst som normalt folk!? ...
nåja, kom hem runt 7 och nu har jag duschat och lagat POPCORN & DIPP, som det ska vara :) eller hur Louise? :)



Och om jag inte tar misste, så tror jag att vi har engelska ordförhör imr?
sa någon förhör?
tänkte väl det :)

Såhär kommer det att se ut imr;

jag 'ha du läst på förhöre na?'
Ida 'va fö förhör!?'
jag 'engelska?'
Ida 'NÄÄ VITTO e va ju na tåli å'

J


Kommentarer
Postat av: lolle

JAA :D:D



hahaha, true story om konversationin me Ida om föhöre :DDD

2012-01-15 @ 20:14:49
URL: http://lasersmile.blogg.se/
Postat av: Ida

ÄIIJ VITTU E VA JU HE Å -.- skiit.. måst plugg på håltimma .. fan

2012-01-15 @ 20:40:13
Postat av: Ida

ÄIIJ VITTU E VA JU HE Å -.- skiit.. måst plugg på håltimma .. fan

2012-01-15 @ 20:40:15
Postat av: Jeanette

hahaha ibland har man ju bara så rätt :D

2012-01-16 @ 22:27:26
URL: http://angolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0