awesome night!

Gårkvällen var awesome, bästa folket & bästa musiken! :)
idag dock mår jag inte alls bra, men det är värt att må dåligt efter en så bra kväll! :)
Mycket skratt ända tills det började komma dit vasabor? elr varifrån de nu var..och dom förstod int heller att åka därifrån fast allihopa sa till dom..
Helt plötsligt var det bara jag, Lina, Anna, Strömfors, Rasmus, Jens, Dennis & Martin kvar :)
Hade danstävnling med Rasmus, Strömfors var domare & jag vann, visst Ida? ;)
Skjussen hem kom runt 4 och hemma i min egen sköna säng var jag halv 5 :)
Bilder kommer senare!

Idag har jag sovit :) skulle ut och övningsköra med Pappa men det blev inget p.g.a mitt tillstånd :)
Men ska snart gå över till pappa och farfar och se om de har nån mat till mej :)

e måsta va cola!

J

Kommentarer
Postat av: Idaa

Du är alltid en vinnare Nette! :D <3

2012-01-25 @ 11:31:09
URL: http://idastromfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0