8.1 2012

Dagen före skolan börjar..
och ursäkta för dålig uppdatering!
På fredagen var det kändis-sitz! berättar mer om det sen, ska också lägga upp lite bilder :)
Iaf så kom älskling dit också på fredagkväll :)
På lördag var det städning & älskling hade också fått feber och ont i halsen, så det blev en hemmakväll i molpe med massor av mys, pussar, tv tittade och mat :) rakade även bort hans hår :(
Idag har vi inte gjort något heller, bara chillat, myst & lagat mat :)
Nu har jag just pussat han hejdå och skulle nästan kunna gråta, vi ser inte varandra på 3 veckor! skitskitskit!! hur fan ska jag klara av det!? jag har iaf mina vänner!

Har ingenaning om vad jag ska göra nu heller, blir väl att titta på några oth avsnitt :)

J

Kommentarer
Postat av: ida

it har du he häller !!!! :OOO

hahaha nä men jaa ööh hih

2012-01-08 @ 16:34:00
URL: http://soderholmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0