kickstarts

Skoldagen började med att abi'n sminkade alla ettor och tvåor fult, sen blev det lekar, sånger, tal o.s.v i ca 1½h.
efter det hade vi 3½h ledig tid, så jag, Ida och Lina gick till bildkonst för att göra vår film klar, men den hade försvunnit!? så det blev att ta delarna som hade failat och göra en film av dom, den blev iaf rolig ;)
sista & ända timmen på hela dagen var samhällslära :)
efter skolan var det knatte power igen, vi var ute och skrinnade :) Lina & jag höll på att frysa våra fingrar och tår av oss! speciellt fingrarna eftersom vi inte hade tid att ha på oss vantarna när ca halva gruppen behövde ha hjälp med att knyta skrinnskor :)
Nu har jag just ätit lövbiff och potatismos(!!) och har fortfarande 'fråsan' i mej!
Ikväll vet jag inte vad som händer? kanske kaffe med tjejerna :)



















J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0