5.4 2012

Igår hämtade Daniel mej från skolan efter att jag hade skrivit kakkahistoriaprov..
åkte in till sjukhuset för att hälsa på farfar, som btw kom hem idag :)
Sen vidare till Perri -> abc och sen skjussade vi henne till flygplatsen :)
När jag kom hem blev det att kasta i sig lite mat och sen åkte jag till Lina, där några andra flickor också var :)
spelade lite monopol och pratade och runt 9 kom pappa & lillian till molpe, så då gick jag och hälsade på dem :)
sen så blev det inte så mycket mera gjort :)

Idag kom Daniel med mej in till stan. Var första gången på körlektion! fan va roligt! :D
åkte till abc och sen hem på kaffe :)
Sen så åkte D & jag till morbror, var där 2-3h och när vi kom hem så åkte jag med pappa till sale för att panta burkar, så nu är jag 23e rikare ;)
Nu ligger jag bara och slappar men ska just börja städa lite :)
kl. 6 blir det hemlagad pizza och senare kommer älskling hit :)

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0