this feeling will never go away!

Lördag;
Vaknade runt halv 1, åt och gick till pappa :) var där en stund och chillade, var till sale och handlade, åkte hem å duschade och laga mej klar å runt 4 kom Tobias hit :) drack kaffe och åt kladdkaka, chillade, var till pappa och senare kom också Ida dit :) pratade en stund och gick sedan hem och packade väskan också kom pappa efter oss och skjussade oss till Sepo's villa i Harrström, hade riktigt kul och runt en halv 3 - 3 tiden kanske så kom T's kompisar efter oss också åkte vi till Haapala på fest :)
haha, bästa jag hörde på kvällen var nog;
''spy nu int tide, ga nu ut på gräsmatton å spy fö e ji endå åkerblom som klipper gräse''
Har ingenaning om när vi kom hem men kanske runt en 4 - halv 5 tiden? :)

Söndag;
Vaknade 11 men steg int upp före halv 1 typ..åt frukost och gick sedan till pappa och där var Patrik, Enrico & Emilio :) de klippte gräs och vi gick runt och tittade på :) eller jag tittade på och E, E & T bråkade å ''bråtades'' :D
gick sen hem halv 3, myste åså åkte sötast hem :/ :) <3
känns ju jättebra att int få se han på 3 veckor nu :c
Men ikväll tror jag att det blir kaffe hos Milla och måste väl även börja plugga på engelska provet & finska muntligt''prov'', great!

var riktitgt aktiv med kameran också och tog väl 2 bilder som jag sätter upp sen :)

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0