When i was little I wanted to be king!

Bilder från Suit up dagen!







När jag var och tittade på när älskling hade ishockey match!









bakade cupcakes idag


och vatå dåli kvalité?

Annars idag så ha ja int gjort så mycket :) läst lite på finska ordförhöret, varit stressad över ipoden som bara jävlas, också har René varit här och underhållit mej en stund också har jag varit ut och gått!
hade helt glömt hur skönt det är att gå ut och gå själv med musik i öronen!

Längtar tills Torsdag när det för det första är HÖSTLOV och jag åker till STAN för att shoppa!

sen så håller mina kompisar och jag på med att planera vad vi ska hitta på under höstlovet ;)

Fanny och jag har iaf en dunder idé :'D haha!

Nu blir det att se ett avsnitt OTH och sen sova :)

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0