Reach for me

Idag har jag skrivit matteprov, som gick bra :)
Bill sa att jag iaf blir godkänd och får 6 elr 7 :)
dagen i sig gick ganska snabbt och den blev genast bättre när älskling skicka att dom var tillbaka från lägret :) så nu får ja tal me han igen :'D (L)
efter skolan hade jag och Lina knatte power för första gången och det gick riktigt bra :) efter det gick jag till farfar som hade kokat mat till mej idag, han é så gulli! :)
Runt halv 8 tänkte jag och Lina att vi skulle gå ut och gå, men eftersom vädret inte var det bästa så stannade vi hos mej och drack varm choklad, pratade och tittade tv :)
Nu har jag laddat ner första säsongen av OTH, så nu blir det att titta det innan jag går och lägger mej :)

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0