Nu har det hänt!

Jeanette Nordlund har varit på gym! tro det eller ej, nästan som Lina sa att hon sku måsta ha tagit kort på mej! :'D 1h på gymmet flög iväg snabbt och när jag kom hem läste jag på historia provet OCH jag har lagat RÄKRÖRA, once again :) så nu blir det duschen och sen belöna mej med räkröra och ett oth avsnitt innan jag går och lägger mej :)


You tasted like whskey when you kiss me, oh
I'll give anything again to be your baby doll
This time i'm not leaving without you.

He said, ''sit back down where you belong
In the corner of my bar with your high heels on''
Sit back down on the couch where we
Made love for first time
and you said to me

Something, something about this place
Something 'bout lonely night and my lipstick on your face
Something, something about my cool närpes
guy
Yeah, something about, baby you and I

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0