I love you more than i love chocolate!

lite dålig uppdatering över häljen, men iaf så efter filmkvällen på fredag kväll så hämtade Magnus & älskling mej och vi åkte vidare till komossen :) var så j*vla trött när vi skulle se en film så jag sov hela filmen :) och sen så hände det inte på mycket mer den kvällen :)

lördag steg vi upp runt 11, åt frukost, laga oss klarar också åkte vi in till stan för att köpa ett par nya ishockey hanskar till Tobias och sen åkte vi till ishallen för att titta på små ishockey spelande pojkar :) när det var slut åkte vi till närpes ishall och jag mötte upp lina för att fördriva lite tid medans våra pojkvänner värmde upp inför matchen :) när matchen började kom även Thanh dit och matchen slutade 3-3 :)
efter det skulle T vara chaffis, så vi skjussade folk till olika ställen och runt halv 1 var vi hemma igen :) gick i badtunnan en stund och sen la vi oss :)

Idag söndag gick T upp halv 10 för att skjussa Conny någonstans och när han kom tillbaka väckte han mej och hade röda rosor till mej! aaah, du e bäst älskling! <3
resten av dagen har vi inte gjort så mycket :) mamma hämtade mej 4 och när jag kom hem har jag mest läst på finska provet som vi har imorgon och som kommer att gå åt helvete -.-
har även stegring så tror det bara blir att åka och skriva provet imorgon..
NU blir det varma smörgåsar, varm oboy & gustafsson 3 tr :)

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0