gårr tårka LÄJDON!

Tala just me pappa å han sa att ja ha fått sommarjobb i Alta, vilket e ju helt bra..
MEN STORT MEN!! fuck också!! va ska ja gör? har ju arbete här hemma å? åså kissemissen? okej, hon tror ja no klarar sig, men iaf..sku ju få 15-16e/h, vilket e jäävlit mycket pengar, ca 5000e på 2månader, men då missar ja HELA sommaren här i molpe? vilket jag ABSOLUT INTE VILL!! omg! tror ja går och gräver en grav åt mig och sover bort hela sommaren..NU har ja ångeeeeeeeeeeeeeest.. FUCKFUCKFUCK!!!!!!!!
jag hatar mitt LIV!!
alternativen e ju att åk ti Alta, få va me pappa och även Daniel, känner mycket pengar.
eller lämna i molpe, även tjäna lite pengar, få vara med mina kompisar och göra saker som vi alltid gör på sommaren?
OCH jag måste ringa till chefen i alta och säga om jag ska ha jobbet elr inte ikväll..
nää-ä kmr att ha ångest över det här heeela sommaren vad än jag gör..
sku nästan vila buri gråt som in litin ong!!! seriöst.. :(( nån kmr ju ändå att bli sur :c
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN OCKSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0