I love you!

Om man går tillbaka i tiden, är det första jag kommer att tänka på när vi INTE var kompisar, när vi bråkade om Anna och allt detdär, men sen när vi började vara tillsammans och åkte till dej efter skolan och åt din pappas goda nybakade bullar och hälde obóy i dem (fortfarande världens godaste). När vi var till bärtilas trädgård och pallade äpplen, päron & de stora hallonen och gick till eran lekstuga och åt dem, när vi har gått skogspromenader och bara pratat, DET är vad jag kallar för äkta vänskap!
Att kunna tala om privata saker och VETA att du inte säger de till någon och att veta att jag ALLTID kan ringa dej vilken tidpunkt som hälst och att sitta i webcameran med dej och sjunga somebodys me, är en av de saker jag älskar hos dej!
Att vi har EXAKT samma humår, tänker samma och skrattar till samma saker är de få saker som får mej att tänka varför du är en av mina bästa kompisar!
Att bara ha dej i min omgivning gör mej glad och lycklig!

Att ha varit från dej nu i 1 hel vecka, får mej att tänka på vad jag skulle vara om inte du fanns!? skulle inte klara av att inte vara kompis med dej! för vem skulle då lägga armen runt mej när vi sover över och säga : nä ja skämta bara!


You will always be in my life!



p.s
Anna, Lina, Louise, Ida, Fanny & Michelle tro int att int ni betyder lika mycket för mej
Saknar er alla lika mycket!


Thats MY girls!

J

Kommentarer
Postat av: Ida

Puss gollevännen min.. nästan så du pressa fram tåran i ögona påmme <3 elå du gjord !

saknar de, vi måst hittpå na skojjjjjit tå ja kommer hem !!!!

2011-03-06 @ 17:04:36
URL: http://soderholmas.blogg.se/
Postat av: nette

:) he fixar vi no lätt :) <3

2011-03-06 @ 17:47:30
Postat av: Ida nr 2

Tro int att ja int saknar dig så att ja snart sprrrääängs.. ^^ Hoppas att vi syns imoron i skolan.. <33

2011-03-06 @ 18:14:30
Postat av: Anonym

Tro int att ja int saknar dig så att ja snart sprrrääängs.. ^^ Hoppas att vi syns imoron i skolan.. <33

2011-03-06 @ 18:15:10
Postat av: nette

namen gullet! <33

he gjord vi å, å dadlan <3

2011-03-07 @ 17:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0