URgulligt!

Har kollat genom nå gammla häften å hitta rätt roliga saker som ja ha skrivi!
Okej, vissa saker e ju int så jätte snällt skrivi men :'D
Och ti som e handlar om : ta int e personligt ;) eftersom ja va 7-9år (?)

Fredag
Hej i dag har jag blivit bästis med Lina, jassa. det är roligt! vi har en salong som heter solsalongen!!!!

Privat!!
Idag ska jag ut till mölle med Lina och alla andra. det ska bli jätte roligt tycker jag.
jag är ihop med magnus men han tycker mer om anna. Lina är ihop med patrik. han frågade på henne idag när lina och jag kom vid våra postlådor.
helsningar jeanette <3

ben 27.6 fylbe jag jeanette. jag fik en massa fina saker. bet jag tykte allbra mest om av mina kommpisar är av anna s en hatt.

(kunde tydligen int skillnaden på b och d )

Jag skall villa vara besta kompis med ajno, maria och sara. fast jag vill vara fyrlingar ochså. fast jag har redan en besta kompis med anna s. hon är min bestis. fast i bland brukar vi bråka fast det går över fort. vi brukar sega att vi är tvillingar i bland. fast lina brukar sega att vi skall bli besta kommpisar, fast det vill jag inte.

( tyckte tydligen om att skriva ''fast'' här )





hahah, si va söt !

Va no nästan kvällens underhållning ;D
Nu blir e movietime!

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0