just another day

Åkte till skolan idag med feber ändå för att skriva psykka provet, som jag SERISÖT trodd jag skulle dö på av vad närvös jag var! men mina frågor kom som jag hade pluggat på! G.L.A.D
Kan väl inte vara överlycklig heller och säga att det gick bra, eftersom jag tyckte att mitt finska prov gick bra när vi hade det med det visade sig vara en BLANK 4 :) great.. jävla finska!!
Men gud så skönt att int måst tänk på nå prov nu på na veckor!!
tog iaf 1and buss hem med Lina. Gjord int så mycket, spela pidron, kolla en film och sov till 6 när det var mat & nu har jag bara suttit och diskuterat med M & G :)
Har också varit in på en JÄÄÄTTE billig smink internet sida, som Anna visade idag. Vill seriöst ha allt! älskar smink!! :D vem skulle säga nej till 70-100 olika ögonskuggor? INT JAG! men de kosta ju faktist ca 40e å :|

Imr är det abi-dag i skolan, vill ju int miss de! :'D men måst si hu ja mår tå ja vaknar..
Å ikväll åker mina vänner på gym medans jag får sitta här..haha nämen, ska chilla och titta tv :)
hahah, åså är de allti jag som e lat å bara sitter hemma å blir fet? å int tränar nå ^





Och snart åker vi till lissabon!? WOHOO !!! :D
jag å mina underbara bästa 8 kompisar! <3

Nästa vecka börjar vi med projektvecka! kmr å bli kul!
8 veckor tills vi åker! JAG DÖR !! längtar såå

också kan man pusta ut med pengarna till resan, har ihop HELA resan! + att jag SJÄLV har sparat shoppingpengar ;)

hoppas att vädret är bra också, jag tänker iaf INTE ta med några byxor! ska bara ha med klänningar, shorts, tunikor & toppar, OCH gladiatorsandalerna! peeerfekt :)



14.4 är vi DÄR och ni är kvar HÄR :'DD
mahahah



På fredag, åker jag med I, M & G till dragsvik på öppna portarnas dag :) ska bli kul!
Säger som Irene, vad ska man ha på sig!?
M tkr jag ska ta utebyxor, men halå? int vill man ju skämm ut sig heller? Sen kom ho på iden att man skulle ta stora jeans på sig aå att man kunde ta 2 par långkallsonger under? hahah!
Nä, men måst ju no ha ganska myki kläder, vill ju int stå å frys heller..värst om fötterna tror ja :|





Sen så längtar jag faktist till Norge!
Så skönt att komma bort några dagar och tillbringa lite tid med min pappa & lillian :)
Vet inte ännu om jag måste åka med bussen elr om P's nån kompis ska dit, så då kan ja åka med honom :)

Ska iaf försök ha med kameran så ja får nå bilder från Dragsvik & Norge! :)
and ofc, lissabon sedan ;)



Blev e lite längre inlägg idag :)
haade!

J


Kommentarer
Postat av: Iréne

Hahaa stora jeans å 2 par langkalisär var no dånåt :D Nämen seriöst. D sa no att vi sku ta värmeböxår, men aldri i live, gud va stjemand. :D Så e var vel no kanske bäre 1 par langkalisär å vanliga jeans? Elå? Å typ 2 hupparär å 30 toppar inanfö jackon? :D

2011-02-17 @ 06:13:49
Postat av: nette

hahha värmeböxor, nä he hoppar vi no uvi :D

jo e var väl no jeans å e par langkalisär å hupparär å MINST 30 toppar! :D nämen såde passlit så int man sir häjlt rund ut :D

2011-02-17 @ 15:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0