?

sku vill skriv av me men vet int va ja vill skriv om? kvällens händelser? Nej! kan bara seg att allt e bra.
känslor, va ja känner just nu? Nej!
Har ja nå fel? haha nämen..
s.a.k.n.a.r iaf pappa!
sku ju no ändå va ganska skönt att far ti Norge i sommar! men att miss allt här? :/ svårare val..

I'malwaysinafightcauseicantdonothingright



the plans we had went all wrong
We ain't nothing but fight and shout and tears

We got to a point I can't stand
I 've had it to the limit I can't be your man
I ain't more than a minute away from walking

We can't cry the pain away
I slowly realized there 's nothing on our side
Leave and don't look back.

You see, its not easy but i do it alright!

J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0