Who you are?

Hade stor, seriöst stora förväntingar på gårdagens kväll, men den var nog inte så bra som jag hade hoppats på :)
men nåja, fick vara med mina vänner och ha roligt :) och om man tänker på när jag vaknade imårse, så då kändes det som att jag hade haft ganska roligt iaf :D

mamma; va har tu fö röda bollar på halsin!?
Göran; jaha, du ha nu skuri in ordentli skinkskivo inatt iaf

HAHAHA

Det blåser som fan ute, men nu är jag nyduschad också har jag packat klart för stockholm resan :)
så runt kl 2 hämtar älskling och dom upp mej, åker till närpes och inatt åker vi till åbo och går ombord på båten :)

hinner inte visa upp vad jag har fått i julklapp men ni får se det senare :)

puss & hej!

P.S det blir ju ofc ingen bloggning skulle jag tro på hela veckan :/

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0