what to do?

Har hittat ett par snygga skor på DinSko, och nu skulle jag ju ofc måsta ha dom!
jag köper alltid svarta skor men denna gång var dom bruna! hjälp.
Sen så kan jag ju aldrig bestämma själv om jag ska köp eller inte och ingen i min släckt här är till speciellt mycket hjälp, får alltid höra samma sak; ''men du har ju 100 par dehäjm!'' så Ida, var är du när du behövs!? :)
nåja har 1½ timme på mej att bestämma mej innan affären stänger..
Idag har jag iaf fått en julklapp till V handlat och 2 par tröjor till mej själv (som va på rea!) :)
Ikväll blir det att åka till Johanna och Emil's igen för att äta och mysa lite med Rasmus :)
flyget går imr kl 6 på morgonen härifrån och det är ganska nice att det bara tar 15-20min med flyg!

J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0