in Umeå

fredag kom vi hit ca 9 på kvällen, så det blev chill, hälsa på min underbart söta småkusin Rasmus, jag vill också ha en liiiten beeebis! sen så åt vi smörgåstårta också var det sovdags.
lördagen vaknade jag halv 10! omg! så tidigt stiger ja ändast upp när jag sover med min pojkvän! men nåja runt 12 åkte vi in till stan, shoppade nya älsklingar! goood im in love! På kvällen åkte vi till Johanna och Emil's för att äta fondy gryta, chill där en stund och runt 1 åkte vi hem :)
Idag söndag har vi varit på lite butiker också men dock inga kläaffärer, så idag köpte jag bara en carpe diem 'skylt' :) har också varit på julmarknad och är VÄLDIGTVÄLDIGT besviken!! har inte hitta några brända mandlar att köpa ännu:o och det är ett MÅSTE när man är i Umeå!! skit också.. Ikväll har sötrasmus varit här och jag blir bara mer babysjuk! ;) har chillat och tittat tv och nu tror jag att det snart blir natten igen för min del :)
Imr ska vi ut på stan igen, lite mera shopping skadar väl inte? elr jo, den skadar ju iofs min stackars pengbörs..

bilder kommer upp senare, har inte med mej någon kamerasladd.

J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0