How could anyone ask for more!

I know, dålig uppdatering över häljen..
men iaf sket sig först allt på fredagen, bergöfärjan hade gått sönder så till 99% skulle ingen mamma komma hem den kvällen och ingen annan var hemma som skulle kunna skjussa mej till närpes, men som att det inte skulle räcka med det..då mittiallt hade jag inte sändning i telefon så fick inte kontakt med någon, men min underbara pojkvän hade ordnat så att hans bror skulle hämta mej, så allt blev som det skulle till slut :) + att mamma ringde kl 7 och sa att hon skulle slippa hem :) Så Conny var in och drack kaffe innan vi åkte iväg mot närpes. tittade idol, älskling kom hem, spelade pidron med Conny och hans kompis, tittade vem som vann idol, myyyste och somnade :) <3

på Lördag när älskling åkte till kurikka på match, så åkte jag med hans mamma för att handla och runt 3 kom hans pappa och hämtade mej. Vi åkte för att se på matchen, som slutade med 6-1, kraft förlorade (men de vann iaf sin hemma match idag ;)) efter matchen åkte vi till komossen, åt tacos, kollade en film, myyste och somnade :) <3

Idag skjussade älskling och hans pappa hem mej, så kom hem runt halv 2, skulle läsa på historia provet men somnade med kissemissen, vaknade när mamma kommer in i rummet och säger att det var mat. Men efter maten var jag duktig och fick äntligen min bokrecension klar och läste på provet, så hoppas att det går bra imr :)
Nu ska jag måla mina naglar, äta och läsa lite till på provet innan jag lägger mej :)

bilder från Umeå!



sa ju att man blir babysjuk!


julmarknad




mina naglar över häljen;


På mina väggar;




måste också tillägga att de som tycker om nickelback borde lyssna på dessa låtar;
  1. This means war
  2. When we stad together
  3. Gotta get me some
  4. Lullaby
  5. Trying not to love you
  6. Everything i wanna do
  7. Dont ever let it end
We can laugh as we both pretend that we're not in love and that we're just good friends
Well i'm tired of pretending, but i'm terrified of it ending
I know if not for you there's nothing I could do to ever let it end
And I know you feel the same way, cause you told me drunk on your birthday
And as you pulled to me whispered in my ear ''
don't ever let it end''

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0