Hej Förlåt

Iknow Iknow, ja e slö, men har fullt upp med att titta oth och se mitt liv rinna förbi istället för att, ex städa inför julen, ladda upp bilder på bloggen o.s.v .. that's just the awful truth :)
nåja, idag då hade vi julfest, bilder kommer sen, LOVAR!
riktit nice och det var jävligt roligt ;)
efter skolan gick jag till ida på en öl och lite talvihetki för att inleda jullovet :D
Nu ska jag åka till min vän Anna och färga håret på henne, nice :)


min pojkvän och jag tjafsar om vem som vet mest, då säger han; väjt allt ja!!! förutom va du häiter i milannamn fö he ha ja glömd;)<3

man vill ju bara taaa

J


Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHAH :D viituus va sika.. :D

2011-12-21 @ 19:14:45
Postat av: ida

HAHAHAH :D viituus va sika.. :D

2011-12-21 @ 19:14:46
Postat av: Fanny

HAHAHAHHA! :D aaaw

2011-12-21 @ 19:32:01
URL: http://fannyadelinas.blogg.se/
Postat av: Jeanette

:D

2011-12-21 @ 21:05:43
URL: http://angolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0